Het kan gebeuren dat u als cliënt niet tevreden bent over de hulp of ondersteuning die u ontvangt. Misschien is er iets voorgevallen wat u graag wilt bespreken of waar u een melding van wilt maken. Wij horen dit graag van u – alleen zo kunnen we samen werken aan verbetering.
Wat is een klacht?
Een klacht is een uiting van onvrede over onze hulp, ondersteuning, dienstverlening of over het contact met een medewerker of hulpverlener. U kunt bijvoorbeeld het gevoel hebben dat u niet goed bent geholpen, of dat u op een vervelende manier bent benaderd. Het gaat erom dat u zich gehoord voelt.
Hoe kunt u een klacht of melding van onvrede indienen?
U kunt uw klacht of uiting van onvrede op verschillende manieren met ons delen:
-
Persoonlijk of telefonisch met uw hulpverlener, de planner of teamleider;
-
Schriftelijk of per e-mail via info@thuiszorgmavie.nl
- Via het klachtenformulier op onze website: www.thuiszorgmavie.nl
U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie op uw melding. Wilt u liever anoniem een klacht indienen? Dat kan ook. We kunnen u dan geen terugkoppeling geven, maar nemen uw melding altijd serieus.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris (SPOT)
Komt u er met ons niet uit of wilt u direct iemand buiten Madeliefje spreken? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van SPOT, waarbij wij zijn aangesloten. Deze functionaris kan bemiddelen en helpt zoeken naar een passende oplossing.
Contactgegevens SPOT
E-mail: klacht@verenigingspot.nl
Onze klachtenprocedure
Thuiszorg Ma Vie heeft een laagdrempelige klachtenprocedure, zodat het voor u eenvoudig is om onvrede kenbaar te maken.